Röd dag

Godmorgon. Ligger i sängen och hör fåglarna kvittra. Hampus sover fortfarande. Måste säga att det är så jävla skönt att va ledig och kunna sova längre, även fast jag vaknar tidigt då också. Vi ska äta frukost tillsammans idag och senare ska jag möta söta Elin och Vlad i staden. Ska visa dem runt lite för tanken är att Elin börjar plugga här nere i Lund i höst! riktigt skoj. Hanna och Hugo skulle kanske ner till skåne nu men jag har inte fått nåt svar, Hanna?! Vi ska ju bjuda på middag här och så ju!! Komsi! Nä men jag tänkte bara skriva att jag lever, kunde inte logga in på blogg.se förut men det funkade i iphone. Det var ju bra. Får se hur dagen blir. Puss och kram sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0