Nytt år

Ha en bra start på 2011, det ska jag ha. Fast jag kommer sakna en speciell väldigt mycket men den här speciella får jag ändå snart pussa på.

Hallå


Kafkas Fever


Fina syskon


Bejbi

saknarej älskling

TZAaaaaaaaaaa

Kul jul hej

Blandat från år 2010

Hur det såg ut från min kamera iallafall.

-


En helg


fintfintfintfint

Skrev precis ut en tågbiljett. Så himla lycklig

fint ju

musik

Sushi

Beställde 12 bitar, fick i mig 11 och en halv.
Kvällen slutade som vanligt lika spontant med en fylla på baba.
Nej jag vill inte jobba nu.

Puss


dream

"jag drömde om dig inatt, precis innan jag vaknade. jag drömde att jag höll om dig jättehårt och det kändes så verkligt. sen vaknade jag och det slogs av en sådan tomhet så jag föll i gråt. sen tog jag mig i kragen och gick till universitetet."

Kär


RSS 2.0