HEEEEEEEEEJ

längesen. jag lever. har precis sovit brevid min man och nu ska vi dricka vin!

Bilden tog hampus i thailand

Var i Malmö hos Fluff en gång


Lite från min iphone

och ja jag har världens snyggaste kille

ÖL? INTE?


puss

PUSS from Angelika Sundman on Vimeo.


bara så att ja

Jaha då var man ensam hemma.... hjälp

En helg i Ronneby


Ronneby

Jag är i Ronneby! Hemma hos Hampus föräldrar och det är mys. Vi ska ha picknik i brunnsparken idag och ikväll blir det kalas för Hampus. pussss solen skiner

En present från mina väninnor



Första tvättiden

Har precis vart och lagt i första tvätten!! Senast jag var i en tvättstuga var när jag var barn och med mormor.

städa

Hampus har dragit iväg för att plugga hela dagen så jag tänkte att jag ska städa och det har jag börjat med. Badrummet är nyskurat och skiner fint! Tiden går så fort, jag hänger inte riktigt med. Saknar mina vänner. Storstädar i en t-shirt med bilder på mina tjejor! FINT.

De senaste dagarna i bilder


RSS 2.0