Mat och vin hos HannaF


DISCOBOWLING


.................................

ballongerna från när jag fyllde 19 hänger kvar i mitt rum. det är coolt och jag gillar det

Min vän Alex


Alltså

Min katt ligger och sover konstigt

saft mackor och Hanna


Saft och mackor

Idag har man suttit i en park men HannaG och druckit saft och ätit mackor, hur fint?
Sen suttit lite mer i en annan park och ätit glass med Moa för att sen....
...ja... alltså...jobba?

Fint

Visst. livet blir lite enklare när fåglarna kvittrar och solen skiner.
Det är inte för kallt för att ha öppet fönster när man vaknar

Lady in pink


Rödvin i Miras kök


Helvete

Jag minns inte vart jag la mitt korsörhänge!! Fan jag kom nog hem alldeles för sent..

Theo20


5


HELLO


Syster & Bror


Förfest för Amelie


Fin Påsk


RSS 2.0