Hade en grillfest med kubb och fina vänner


Replokal med Hollywood make believe


Lollos bilder


16 år


Potatismos och ketchup

Visst det finns roligare saker och jag föredrar dem. Så är det bara.
Hemmagjort potatismos är dögott

En måndag

Tiden går lite för fort fram och ändå så vill man att det ska gå bara lite fortare

Frihet och Cola


Mira 19 vårar


HON ÄR HEMMA


<3

Gullet är hemma från London och vi drack öl igår. Puss på dig Lou

????

Vart har jag gjort av min mörkblå Levis jeansjacka som jag köpte i femman.. nu några år senare när jag behöver den.

Cats in riot spelade på ROQ


För lite fritid



GAHH Lollo

Mitt gull till vän Lollo kommer hem om snart en vecka.
Det är SJUKT! Åhh jag saknar dig som fan, ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL.
vi ska öla som FAN!!! <3 hihi
possposs

Elin min vän


weekday och drack öl


Snart är ungdomen över


RSS 2.0