Pusspuss


Dricker kaffe


En romeo i jeans på din balkong


3


Last night


Kom kom ge mig en puss på kinden


Den här fina tjejen flyr till grannlandet imorn och blir borta väldigt länge. Kommer sakna dig både som bästa vän och granne, pusspuss


Vill bara mysa lite ju


Syster


Mitt gull


Innan var jag bara en själ i världen

Nu känner jag mig lite mer betydelsefull och värd på något sätt, fast jag gillar att vara en själ i världen. Jag har iallafall en själ

Tiden är förbi nu


Vackert


LUGG

På jobbet hänger en tavla på väggen med två barn på, dem har lugg. Jag bli så sjukt inspirerad till att klippa mig en spikrak lugg igen, även att jag sparat ut min nu och är nöjd. Jag är inte riktigt nöjd helt enkelt.

Regnet vräker ner


DET REGNAR


....................................................


Gamla bilder


Cats in riot


Detta händer inte mig

Blir aldrig sjuk, aldrig. Dödssjuk

Det är höst nu


Ha en god tid


Katt


Ge mig mer

Vill köpa sko igen

Min fina vän Moa


RSS 2.0