Louise Lönnblad säger

Louise Lönnblad säger
alltså första gången jag ska ha folk över hit utan att mamma hjälper mig att kirra allt
Louise Lönnblad säger
alltså första gången jag ska ha folk över hit utan att mamma hjälper mig att kirra allt
Louise Lönnblad säger
haa men så kuul
i wanna do cocain
Louise Lönnblad säger
tre apor suger
Louise Lönnblad säger
PEPEPEEPEPEPPP
Louise Lönnblad säger
nu ska jag till systemet!!'
Louise Lönnblad säger
jag och bror dansar till kite
bror älskar kite
jag älskar bror
(haha)
Louise Lönnblad säger
NEJ JAG ÄR MUSIKHITELR

Ett gäng


Nattbuss

Sitta på nattbussen med vänner och inte tänka på alla andra som sitter där.
Kommer hem halv sex på morgonen för att nattbussen stannar alldeles för långt hemifrån.
Som tur var så regnade det inte, var inte så blåsigt heller.
Vad är grejen med att bli "smått bakfull"?

Loulou


My girl and I


GRATTIS

PusspussGrattis till dig min vän! 20 år woop
Loulou

Förfest med carbonara


En av dem få som inte är bakfull

Pizzabak och skitsnack, kanske lite vin och vem vet om det blir en utgång efter det

______________________________________________________


Göteborg


Tur att man har tak över huvudet

Det här med att vakna sent, dra upp rullgardinen och upptäcka att det ösregnar. Det gör inte så mycket idag, jag tar mitt paraply och beger mig ut ändå. Utan halsduk och med platta skor.

Upphittat



Att sova

djupt. godnatt puss

GirlsAW


F


Det är härligt att sitta på tunnelbanan med solen i ansiktet

Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg

Syster


Girl


Höstigt

Gick och pratade med min syster (5år) igår om hösten och hur fint det verkligen är. Fast hon gillar sommar och vinter mest för då kan man åka pulka och bada. Nu är det iallafall höst på riktigt, känner det när man går ut från baren för att ta en cigarett.

Men om man skulle ta och färga håret och kapa av det kanske


Tisdag

Hostar upp dammbollar.
Städat hannas rum idag.
Imorn ska jag ha en dag med min farmor.
Jag ska följa med henne på keramikkurs.
Sen ska vi äta lunch.
Och sen efter det ska jag nog jobba..

Det ska bli varmt nu

Det är storm ute och det låter som att det knackar på dörren. Jag är snorig och kan inte andas

Mitt gull the Loulou


Hos Mira


Centan


Gästinlägg av Loulou

Yo!

Vi befinner oss just nu i mitt vardagsrum och kök och Anni vart precis kär i Anna Ternheim. Fast hon trodde att det var en han. Misslyckad? Maybe. Men hon är fett awesome iaf. Anni alltså. Iaf, vi har druckit öl, vin och kaffe och känner kaffefyllan till ungefär 100 %. Så Nu bär det av till Wollmars för att hämta upp de andra och sen .. ja. Vi ska nog bryta lite fötter iaf. SOFT

Och nu ringde Ellinor också. Också Wollmars. Allt är soft. Igen. PUSSSSSS


Svar från TheA som tydligen blev kär nu?
Jag visste vem hon var sen tidigare så du som läser inte tror jag är (lollo bet mig aj) dum, eller nåt. Puss

RSS 2.0