En förändring

Så ska man flytta hemifrån och byta stad. Från storstaden till Lund och min älskling, så jävla underbart. Jobb är fixat och det känns mer än bra nu, blir en stor förändring och jag är redo. Den 24 April går bilen ner och det känns så jävla fett att jag snart ska säga upp mig från mitt nuvarande jobb också!! Har funderat lite på mina nära och kära, min familj och mina vänner. Jag vet inte hur jobbigt det kan bli men jag hoppas dem är lika glada för min skull som jag är. Jag ska flytta ihop med den finaste killen på planeten och det är ju helt galet jag vet men det känns så bra och jag är redo för det här. Det är nya äventyr och erfarenheter. Så jag hoppas alla önskar mig lycka till nu, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0