Tiden går fort


Godmorgon

Idag skiner den där solen och jag vill att den där handen ska vara hos mig och hålla i min.
Nu har jag fått sova ut iallafall, tror jag.

Cats in riot hade en releasefest


Utflykt och nya äventyr


Det är jobbigt men det kommer bli bra

Jag har haft den finaste helgen och nu är det bara en saknad. Jag känner ändå att jag kan vara lycklig att kunna tänka på fina minnen och att kunna sakna så mycket. Jag vet att det kommer bli fler minnen och fler pussar.

Såhär såg det ut på Emmabodafestivalen 2010


Lite bilder bara


Läsare

Igår var den 16st som spanade in denna blogg, fan va fett.
Snart hamnar jag på någon bloggtop lista

Har gjort en investering

köpt skor

Undergången

Jag tror starkt på att nåt dramatiskt händer den 12 dec 2012,
idag är bara en början

Lyckades få över en bild från Emmabodafestivalen iallafall, får se hur det blir med dem andra 100


Sol

Fin dag idag

2


Godmorgon

Är rädd att skogen ska blåsa ner idag

Lollo firades och vi såg även Kite


Såhär såg helgen ut från Lollos kamera

l


RSS 2.0